RECENSIES

Privé Training, Massage en Yin Yoga

Yin yoga les

Yin yoga is voor mij echt een ontdekking en Pauline trok me over de streep. Ik kwam uit een revalidatie traject en was angstig of ik het wel kon en wel zolang in een houding kon blijven.

Pauline stelde me op mijn gemak, gaf goede uitleg. Ze biedt zo nodig een alternatief. Maar daagt je ook uit om te luisteren naar je lijf en dingen uit te proberen.

Naast pilates heeft yin yoga me verder gebracht in mijn herstel maar vooral: ; ik kijk er ieder week naar uit! Het is echt een heerlijk uur.

Yin yoga is naast fysiek ook meditatief/ spiritueel. Door de oprechtheid, relativering en humor van Pauline blijft het ook voor sceptici een heel fijne les voor lichaam, geest en ziel .

Paar steekwoorden over Pauline: prettige stem, authentiek, gepassioneerd, deskundig en relativerend.

Massage/privé training

Ik heb een aantal keren privé training van Pauline gehad. Was een programma op maat met diverse massage vormen en op mijn verzoek doornemen van een aantal yin yoga houdingen. Allereerst: Pauline heeft gouden handen ( en ik heb inmiddels wat vergelijkings- ‘materiaal’) .

Met veel aandacht, lekker stevig (als je wilt natuurlijk), zeer kundig, aandachtig. Voelde me meteen op mijn gemak en nadien zeer ontspannen, minder pijn en meer ruimte in lijf, hoofd en hart.

Een aanrader!

Nieuw bericht